loading...
doctorkian
دکتر نکویی بازدید : 35 یکشنبه 21 فروردین 1401 نظرات (0)

داشتن پوستی زیبا رویای خیلی هاست. همه ما دوست داریم زیبا باشیم. میل به زیبایی از ویژگی های ذاتی انسان است. ویژگی که پوست تاثیر زیادی در آن دارد. برای داشتن پوستی زیبا کارهای زیادی لازم است انجام دهیم. البته که تغذیه مهم ترین آن است. در کنار آن ذهن سالم و خواب آرام نیز تاثیر فراوانی دارند. محصولات مراقبت از پوست نیز به ما کمک می کنند تا به سلامت پوست خود کمک بیشتری کنیم. کرم ها و لوسیون هایی که با داشتن ویتامین ها و موادی که برای پوست مفید است سعی می کنند آن را تازه تر و شاداب تر کنند. اما در بین این برندها و محصولات بی شما محصولی وجود دارد که به دلیل خاصیت جادویی اش خیلی معروف شده است. محصولی از شرکت ایتالیایی الارو که در این زمینه هیچ رقیبی ندارد. این محصول کرم ویتامین سی الارو است که به عنوان کرم احیا کننده پوست نیز خوانده می شود.

دکتر نکویی بازدید : 34 یکشنبه 21 فروردین 1401 نظرات (0)

حتما می دانید راه های انتقال امیکرون هم شبیه به نمونه های پیش تری است که از کرونا دیده ایم. این ویروس نو ظهور مانند همان نمونه ها قادر است وارد جریان تنفس یک فرد شود و آن را مبتلا کند. علائمی هم که دارد شبیه به علائم سرماخوردگی است. با وجود این که گمانه زنی شده بود که این ویروس خطر زیادی ندارد هر روز شاهد مرگ افراد زیادی نه تنها در ایران و بلکه در همه کشورهای دنیا بوده ایم. ویروسی که برای بچه های عزیز بسیار خطر آفرین بوده و خیلی از آن ها را به کام مرگ کشانده است. ویروسی که مهم ترین راه کنترلش استفاده از ماسکهایی است که فیلتر کنندگی خوبی داشته باشند. خوشبختانه محصولات زیادی در این زمینه آن هم با قیمت های خوب در بازار وجود دارند و نگرانی بابت تامین کالا وجود ندارد.

دکتر نکویی بازدید : 31 یکشنبه 21 فروردین 1401 نظرات (0)

گرد و خاک های چند روزه که کل ایران را در پی گرفته بودند طبق پیش بینی هواشناسی تا چند روز دیگر از بین خواهند رفت. البته بخش جنوبی ایران به احتمال بیشتر درگیر این قضیه خواهد بود. منشا این گرد و خاکها از عراق و سوریه و جنوب ایران است. قسمت های خشک شده هورالعظیم و تالاب گاوخوبی باعث پیدایش چنین وضعیت بدی در هوا شده اند. کم آبی به غیر از این که باعث نگرانی از کم بود آب آشامیدنی شده است باعث نگرانی از ناتوانی در تنفس مردم شده است. اما پیش بینی شده است که یک توده بارشی در ایران شروع به حرکت می کند. این توده از جنوب غربی ایران شروع به حرکت می کند. توده ای که به سرعت باعث بهبود وضعیت هوای استان تهران و به خصوص استان های شمالی می شود.

دکتر نکویی بازدید : 33 یکشنبه 21 فروردین 1401 نظرات (0)

حتما می دانید که برای این که پوستی سلامت و زیبا داشته باشیم باید رطوبت مورد نیازش را به خوبی تامین نماییم. به طور حتم مراقبت از پوست صورت مهم تر است و به همین خاطر محصولات زیادی برای مراقبت و آبرسانی از پوست صورت وجود دارد. در این میان سرم آبرسان نوتروژینا محصول درجه یکی است که به سرعت می تواند پوست شما را از رطوبت غنی نمایید و حال خوبی به آن بدهد. محصولی که این روزها معروف تر از پیش هم شده و مشتریان زیادی در ایران و خیلی از کشورهای دیگر پیدا کرده است. این محصول ویژگی هایی دارد که آن را برجسته تر کرده است. یکی این که روی پوست های مختلف تست شده و امتحان خودش را به خوبی پس داده است. دیگر این که فاقد چربی است و هر پوستی می تواند بدون نگرانی از آن استفاده کند. دیگر این که بسیار سبک است و باعث ایجاد سنگینی در پوست نمی شود.

دکتر نکویی بازدید : 34 شنبه 20 فروردین 1401 نظرات (0)

از دو روز پیش شاهد وزش باد شدید به همراه گرد و غبار در کل ایران بودیم. این گرد و خاک از سمت عراق می آید و از جنوب ایران و مثل همیشه از خوزستان وارد ایران شده است. و حتی تا استان های شمالی حتی آذربایجان غربی هم رفته است. این بار شهر های دیگر ایران به جز خوزستان شاهد گرد و خاک هستند. هر چند شدت آن در شهر هایی مثل تهران هرگز به اهواز نمی رسد. اهوازی هایی که همیشه از این مشکل رنج می بردند این بار به استان های دیگر نشان دادند که این بادهای مسموم چقدر زجر آور است. همین دور روز صدای تهرانی ها درآمده است. و خیلی ها شاهد عطسه های شدید و علائمی مثل سرماخوردگی هستند. اما این علائم نگران کننده نیستند و تنها به خاطر واکنشی هستند که دستگاه تنفس به این گرد و خاک ها می دهد.

دکتر نکویی بازدید : 16 سه شنبه 16 فروردین 1401 نظرات (0)

چند سالی است که بیشتر در این مورد صحبت می شود که شامپویی را استفاده کنید که با موی شما سازگاری بیشتری دارد. در این مورد خیلی هم این به گوش می رسد که می گویند شامپوی ایرانی سازگاری بیشتری با موی ما ایرانی ها دارد. خب این گفته درست است. هر کشوری محصولاتش را با توجه به نیازهایی که در آن جغرافیا وجود دارد می سازد. به طور مثال در ایران که موها با حجاب پوشانده می شوند و ویتامین دی کمتری به مو می رسد بهتر است از محصولاتی که دارای خواص آفتاب هستند استفاده شود. اما توجه کنید که آیا تمامی محصولات ایرانی این ویژگی را دارند یا خیر. و حقیقت این است که آن طور که باید و شاید هم این چیزها را رعایت نکرده اند. اما هستند شرکت ها و برندهایی که محصولاتی درجه یک با توجه به نیاز موی ما تولید می کنند و اگر بگردید حتما آن ها را پیدا می کنید.

دکتر نکویی بازدید : 28 دوشنبه 15 فروردین 1401 نظرات (0)

اهمیت مراقبت کردن از دندان ها از همان کودکی باید به بچه ها یاد داده شود و باید کاری کنیم که بچه ها عادت کنند حداقل روزی یک بار و قبل از خواب دندان هایشان را مسواک بزنند. اما هر چه بچه ها کوچک تر باشند ممکن است مقاومت بیشتری در برابر این امر مهم داشته باشند. از طرفی این که کودکان بیش از بزرگترها ممکن است شکلات و شیرینی مصرف کنند بیشتر در خطر خرابی دندان هایشان هستند. و این اهمیت مراقبت از دندان را بیشتر می کند. اگر بچه ای از همان سن کم یاد نگیرد که چطور از دندان هایش مراقبت کند وقتی بزرگ تر می شود این عادت در او رشد می کند و دندان های خوبی نخواهد داشت. پس چه بهتر است کمک کنیم کودکانمان از وقتی کوچک هستند حداقل قبل از خواب دندان هایشان مسواک کنند.

دکتر نکویی بازدید : 20 دوشنبه 15 فروردین 1401 نظرات (0)

نام برند الارو به نیکی در بین خیلی از ما می درخشد. محصولات الارو در دسته مراقبت از پوست و مو جزو بهترین ها هستند. این مجموعه نهایت تلاش خودش را انجام داده تا محصولاتی با خواص درمانی برای بهترین مراقبت از سلامت پوست و مو خلق کند. واقعا هم در این زمینه موفق بوده و توانسته محصولاتی را به بازار عرضه کند که از هیچ نظر قابل رقابت نیستند. یکی از محصولات منحصر به فرد این مجموعه کرمی است که خود الارو با نام احیا کننده از آن نام برده است. کرم ویتامین سی الارو محصولی است که در کنار ویژگی های بیشتری به جز ویتامین سی و روشن کننده گی خواص دیگری دارد. این محصول تمامی کارهایی را که برای جوان سازی پوست نیاز است انجام می دهد. این محصول جزو محصولاتی است که خیلی از پزشکان از آن برای مداوای مشکلات پوستی بیمارانشان استفاده می کنند.

دکتر نکویی بازدید : 26 دوشنبه 15 فروردین 1401 نظرات (0)

عید 1401 از نظر کرونا شرایط بهتری نسبت به دو سال قبل بود. از این نظر که امیکرون شدت خطرش به مراتب کمتر بود نسبت به دلتا و نمونه هایی که پیش از این ظهور کرده بودند. اما از یک نظر جالب نبود. این که مردم کاملا فراموش کرده بودند که کرونا وجود دارد. امسال مردم بدون هیچ نگرانی به دید و بازدید عید مشغول شدند و دورهمی هایی با جمعیت های زیاد دوباره ایجاد شد. به همین خاطر خیلی ها به امیکرون مبتلا شدند. از این میان نیز تعدادی در بیمارستان ها بستری شدند. امیدواریم که مردم فراموش نکرده باشند و نکنند که در شرایط عادی نیستیم و هنوز کرونا را به طور کامل شکست نداده ایم و ریشه کن نکرده ایم. چرا که اگر فراموش شود و پروتکل ها کنار گذاشته شود واقعا مشخص نیست چه بر سر ما بیاید و شرایط به چه صورت پیش برود. تا الان با رعایت این میزان از پروتکل های بهداشتی که نسبت به الان هم بد نبود شاهد مرگ خیلی ها بودیم. خدا نکند کاری کنیم از این بدتر شود.

دکتر نکویی بازدید : 26 چهارشنبه 10 فروردین 1401 نظرات (0)

ممکن است این سوال در ذهن شما نیز باشد که آیا برای بهتر مراقبت کردن از دندانها حتما باید از مسواکهای ساده استفاده کنیم یا خیر. و آیا مسواک برقی نیز می تواند گزینه خوبی باشد برای این که از دندانهایمان مراقبت کنیم. با وجود تبلیغات بسیار گسترده بسیاری از برندها گاهی سردرگم می شویم. همه کالاها در بنرهای تبلیغاتی به عنوان بهترین کالا معرفی می شوند. اما کدامیک بهتر است. آیا دندانپزشکان تایید می کنند که نمونه های الکتریکی از مسواکها مناسب است یا خیر. به طور مختصر به این موضوع خواهیم پرداخت.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 412
  • بازدید ماه : 622
  • بازدید سال : 3,283
  • بازدید کلی : 15,877