loading...
doctorkian
دکتر نکویی بازدید : 29 دوشنبه 30 خرداد 1401 نظرات (0)

شاید دیده باشید که خیلی از کسانی که پوست های خشک و بسیار خشک دارند مرتب یک قوطی وازلین می خرند و استفاده می کنند. اما آیا استفاده از وازلین می تواند خشکی را از بین ببرد یا خیر. آیا این کار برای آن ها فایده ای دارد یا ندارد. و چه کسانی باید از وازلین استفاده کنند.

دکتر نکویی بازدید : 23 سه شنبه 17 خرداد 1401 نظرات (0)

برند فینیش یکی از برندهای خیلی خاص و قدیمی در مورد شوینده های ماشین است. ماشین های ظرفشویی سال های زیادی است که به بازار آمده اند. اما در چند سال اخیر خیلی بی سابقه مورد استفاده قرار گرفته اند. در خانه بیشتر مردم هستند و روزانه یک بار از آن ها معمولا استفاده می شود. این ماشین ها نیاز به شوینده های مخصوصی دارند که به کمک آن بتوانند آلودگی را از روی ظرفها پاک کنند. قرص و ژل و پودر معمولا به عنوان شوینده در این محصولات استفاده می شود. برند فینیش محصولات بسیار عالی را در این زمینه تولید کرده است. محصولاتی که از ترکیبات ایده آل ساخته شده است. به همین خاطر از آن ها برای همه ماشین های ظرفشویی می توان استفاده کرد. برند فینیش بی مانند و بی رقیب است. کمتر برندی توانسته محصولاتی به این کیفیت تولید کند. سابقه زیاد این شرکت در تولید چنین محصولاتی باعث شده است که همیشه جزو پر فروش ترین محصولات این دسته باشد. این برند انواع شوینده ها را تولید کرده است. و بدون شک در همه بسیار موفق بوده است.

دکتر نکویی بازدید : 28 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

در این مطلب می خواهیم به بررسی بیشتر یکی از پر مصرف ترین دستکشهای بازار بپرداریم. دستکشی با کاربردهای بسیار بالا و قیمت خوب که علاوه بر پزشکی گاها برای خیلی از مصارف عمومی نیز می توان از آن استفاده کرد. این دستکش که دستکش وینیل نام دارد یکی از کالاهایی است که خیلی از پزشکان و کادر بیمارستان ها هر روزه از آن استفاده می کنند. با دانستن ویژگی هایی که این دستکشها دارند می توانیم از آن ها در کارهای خود استفاده کنیم. دستکشی که به راحتی می توان آن را در هر فروشگاهی پیدا کرد. دستکشی که شاید شما نیز پیش تر از آن استفاده کرده باشید اما نامش را نمی دانستید.

دکتر نکویی بازدید : 22 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

ریزش مو یکی از حادترین مشکلاتی است که در مورد موها ممکن است به وجود بیاید. از دست دادن موها بسیار ناراحت کننده است. هر مویی که می افتد ممکن است به این راحتی ها رشد نکند. برای درمان مشکل ریزش مو ممکن است مجبور شویم هزینه های زیادی را انجام دهیم. از طرفی ممکن است موهای ما هرگز مانند قبلشان نشوند. پس باید با مراقبت کردن بیشتر از موهایمان که بسیار هم با ارزش هستند مراقبت نماییم. یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهیم این است که تغذیه خوبی داشته باشیم. تغذیه ما و خوراکی هایی که هر روز مصرف می کنیم تاثیر مستقیم با سلامت ما دارند. در این خوراکی ها ویتامین ها و پروتئین ها و بسیاری دیگر از ترکیبات مهمی که بدن ما وجود دارد موجود است. با مصرف میوه و سبزیجات کمک زیادی به سلامت و شادابی موهایمان می کنیم. ویتامین ها از اصلی ترین ترکیباتی هستند که برای سلامت ما و حتی برای داشتن موهایی سالم و زیبا مهم هستند. جالب است که این روزها محصولات زیادی تحت عنوان شامپو ویتامینه به بازار آمده است. در این محصولات تلاش شده است تا برخی از ویتامینهای مورد نیاز موها به صورت مستقیم در زمانی که آن ها می شوییم به آن ها وارد شوند.

دکتر نکویی بازدید : 28 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

این روزها خیلی ها عادت کرده اند تمام موارد زیبایی را تست کنند. گویی همه دوست دارند با کمی تنوع در مدل مو و خیلی چیزهای دیگر به زندگی شان تنوع و شادی بخشند. یکی از امور خیلی پر طرفدار این روزها کراتینه های صافی است. این کار برای صاف و لخت کردن مو استفاده می شود. کسانی که موهای فر و مجعد دارند بیشترین کسانی هستند که تصمیم به کراتینه کردن موهایشان می گیرند. این افراد برای مدتی موهایی صاف و بدون گره و فری را تجربه می کنند. اما کراتیه یک عمل زیبایی موقت است. با رشد مو دوباره موها مثل قبل می شوند. همچنین به تدریج تاثیر مواد کم می شود و موها به حالت قبلی شان باز می گردند. اما همه کسانی که موهایشان را کراتینه می کنند دوست دارند تا زمان زیادتر و بیشتری موهایشان به همین صورت صاف و لخت بماند. برای این کار باید کار باید مراقبت هایی انجام شود. به طور مثال در مورد شست و شو و شامپویی که استفاده می شود باید دقت لازم صورت گیرد.

دکتر نکویی بازدید : 24 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

ویروس کرونا ویروسی تنفسی است به این معنا که راه انتقال اصلی اش از طریق تنفس است. این ویروس می تواند مدت زمان زیادی را در حلق ما زنده بماند. تقریبا با شیوع کرونا از همان اول تاکید به استفاده از ماسکهای حاوی لایه ملت بلون شد. این ماسکها می توانند این ویروس را فیلتر کنند و اجازه نمی دهند که ویروس ما را مبتلا نمایند. حال برخی ماسکها با افزایش لایه های فیلتر کننده باعث می شوند که احتمال این که ویروس ما را مبتلا کند و یا بتواند باز هم منتشر شود کمتر شود. یکی از این ماسکها که به نام ماسک سه بعدی معروف شده است همین ویژگی را دارد. تعدد لایه های ملت بلونی که در این مدل ماسکها استفاده می شود باعث افزایش کارایی آن ها شده است. این ماسکها در جاهای شلوغ بسیار به کار می آیند. آن هم در زمانی که کرونا وجود دارد. کرونایی که هر روز قربانیان زیادی از سراسر دنیا می گیرد. کرونایی که حتی به افراد معروفی چون علی انصاریان و نکونام نیز رحم نکرده است. کرونایی که در جاهای شلوغ و با ازدحام جمعیت خوشحال می شود. خوشحال می شود که می تواند تورش را پهن کند و قربانیان زیادی بگیرد. اما استفاده از ماسکهای قوی می تواند ما را از گزند این ویروس خطرناک به خوبی برهاند.

دکتر نکویی بازدید : 23 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

دستکشهای پزشکی که در این جا منظورمان دستکش لاتکس است مقاومت خاص خودش را دارد. این دستکشها ساختاری بسیار منسجم و تقریبا می توان گفت یک پارچه دارند. ساختاری که باعث می شود ویروسی نتواند از آن عبور کرده و پزشک را با خطرات مختلف رو به رو سازد. این مهم ترین ویژگی این دستکشهاست و به خاطر این که پزشکان در محیط هایی کار می کنند که از نظر میکروبی خطرات زیادی دارد این دستکشها به کارشان می آید. اما مقاومت این دستکشها در برابر عوامل مختلفی که پزشک ممکن است با آن ها رو به رو باشد به چه صورت است. به اختصار کمی در این باره صحبت خواهیم کرد. اگر از کسانی هستید که نمی دانید این دستکشها را می شود در چه جاهایی مورد استفاده قرار داد این مطلب کوتاه شاید به کارتان بیاید. دستکشهایی که خیلی هایمان گاهی دیده ایم. و شاید در روزهای کرونایی از آن استفاده هم کرده باشیم. اما ندانیم که مقاومتشان به چه اندازه می باشد.

دکتر نکویی بازدید : 27 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

ویروس ها یکی از اصلی ترین عوامل بیماری زا هستند. ویروس ها می توانند وارد بدن شوند و عفونت هایی را در نواحی مختلف بدن ما به وجود بیاورند. این عفونت ها می تواند بخش هایی از بدن را از کار بیندازد و در برخی مواقع سبب مرگ فرد شود. کرونا یکی از ویروس های تنفسی است یعنی ویروسی است که طریق نفس یک فرد آلوده می تواند خارج شود و وارد بدن شخص سالم شود. به همین راحتی می توانیم به کرونا دچار شویم. برای پیشگیری از عدم ابتلا باید از ماسکهای فیلتر کننده ویروس به مانند ماسکهای یکبار مصرف ساده تا حرفه ای تر استفاده کنیم. هر ماسکی که دارای ملت بلون باشد خطر کرونا را کاهش می دهد. پس ماسکهای جدیدتری که با نام ماسک سه بعدی عرضه می شوند نیز می توانند خطر کرونا را از بین ببرند. هر کدام از این ماسکها درجه حفاظتی خاص خودشان را دارند. هر چه لایه ملت بلون ضخیم تر باشد و یا تعداد آن در یک ماسک بیشتر باشد آن ماسک خطر را بیشتر کاهش می دهد. ماسکهای استاندارد پزشکی از یک تا چند لایه ملت بلون دارند. بدیهی است که ماسکهایی با ضخامت و تعداد ملت بلون های بیشتر درجه حفاظتی خیلی بهتری دارند.

دکتر نکویی بازدید : 30 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

دستکش نیتریل یکی از دستکشهای بسیار حرفه ای است که به خصوص برای پزشکان کاربردهای گسترده و خیلی زیادی دارد. این دستکشها گویی پیشرفته لاتکسهایی هستند که پیشتر از آن ها استفاده می شد. اما با ویژگی هایی بیشتر هستند که باعث شده بیشتر از آن ها استفاده شود. از نظر ظاهری می توان به راحتی آن ها را تشخیص داد. این دستکشها تماما رنگی هستند. سفید ندارند و به رنگ های متنوع و زیادی تولید می شوند. آبی و سبز و مشکی و خیلی رنگ های دیگر دارند که در بازار به راحتی می توانید آن ها را در این رنگ ها پیدا کنید. از نظر اندازه نیز در سه اندازه کوچک و متوسط و بزرگ تولید می شوند. ویژگی های جالبی که دارند آن ها را خیلی خاص کرده است. ویژگی های برتری که نسبت به نمونه قدیمی شان یعنی لاتکس دارند و باعث شده یک سر و گردن از آن ها برتر و بالاتر باشند. از نظر قیمتی نیز کمی گران قیمت تر هستند. به خاطر این که ترکیبات حرفه ای تر و بیشتری برای ساخت این دستکشها به کار می رود.

دکتر نکویی بازدید : 25 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

یکی  از برندهای جدید و تازه در زمینه محصولات بهداشتی دهان و دندان برندی تحت عنوان میسویک است. این برند به تازگی دیده می شود. خیلی از ما پیش تر هرگز این نام را نشنیده بودیم. و هرگز از چنین محصولاتی استفاده نکرده بودیم. محصولاتی که نمی دانیم از کجا آمده اند. اما به سرعت در بازار زیاد شده اند. هر فروشگاه و هر سوپر مارکتی محصولاتی از این برند را در قفسه های فروشگاهش دارد. اما این برند را چه کسی تولید می کند. و از جا آمده است. و چه شرکتی آن را تولید می کند. این برند اصلیتش برای یک شرکت آمریکایی بوده است. یک شرکت آمریکایی که در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت می کند. محصولات این برند در امریکا به دهان و دندان محدود نمی شوند. اما در ایران گویا با دهان و دندان فعالیتشان را شروع کرده اند. جالب تر این که گویا این شرکت آمریکایی الاصل که اگر تحقیق کنید حتما با آن برخورد خواهید کرد حق تولید محصولاتش را به ایران واگزار کرده است. به همین خاطر است که این برند با قیمت خوبی به فروش می رسد. به خصوص در زمینه خمیردندانهایش نمونه های جالبی وجود دارد که باعث جلب توجه بسیاری از مردم شده است. مدلهای جدیدتر و پیش تر دیده نشده خمیر دندان پمپی از این برند به یکباره بازار خرید و فروش این دسته محصولی را متحول کردند. محصولاتی با کیفیت بالا که این بار با بسته بندی جذاب و خیلی جالبی هم به بازار وارد شدند.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 409
  • بازدید ماه : 619
  • بازدید سال : 3,280
  • بازدید کلی : 15,874